چاپ کارت ویزیت pvc

مرکز خدمات کارت ویزیت pvc کشور آموزش چاپ کارت ویزیت pvc مشخصات چاپ کارت ویزیت پی وی سی طراحی کارت ویزیت pvc پرینتر کارت ویزیت pvc دستگاه چاپ کارت ویزیت pvc قابلیت کارت ویزیت pvc بهترین روش جدید چاپ کارت ویزیت pvc

چاپ کارت ویزیت pvc

مرکز خدمات کارت ویزیت pvc کشور آموزش چاپ کارت ویزیت pvc مشخصات چاپ کارت ویزیت پی وی سی طراحی کارت ویزیت pvc پرینتر کارت ویزیت pvc دستگاه چاپ کارت ویزیت pvc قابلیت کارت ویزیت pvc بهترین روش جدید چاپ کارت ویزیت pvc

چاپ کارت ویزیت pvc با ضخامت های گوناگون



چاپ کارت ویزیت pvc با ضخامت های گوناگون


کارت ویزیت


کارت ویزیت یکی از رایج ترین و ارزانترین ابزارها جهت تبلیغات و بازاریابی محسوب می شود.کارت ویزیت می تواند اطلاعات یک فرد یا شرکت از قبیل نام، نشانی، روش های تماس با صاحب کارت و گاه خدماتی که صاحب کارت ارائه می نماید را به ساده ترین نحو در اختیار مشتریان  قرار دهد. در حقیقت چاپ کارت ویزیت pvc معرف شما بوده و راهی جهت دسترسی مشتریان به شما می باشد. از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت.



انواع ضخامت کارت ویزیت پی وی سی




چاپ کارت پی وی سی 760 میکرون

   

این کارت ویزیت دارای مقاومت و ماندگاری بالایی است. همچنین این کارت ها در مقابل رطوبت بسیار مقاوم هستند. تفاوت کارت ویزیت PVC با کارت ویزیت ‌های لمینت در قابلیت شستشوی آن ها می باشد زیرا کارت ویزیت پی وی سی از پلاستیک تولید شده اند و می‌توان آن ها را شست. کارت های عابر بانک و کارت تلفن از نمونه های کارت ویزیت پی وی سی 760 میکرون می باشد. این دسته از کارت ها ضد خط و خش می باشند، انعطاف‌ پذیری ندارد یعنی خم نمی شوند، این کارت پاره نمی شود، ماندگاری بالایی دارد، و همچنین با خودکار نمی توان روی این کارت ها نوشت.



چاپ کارت ویزیت پی وی سی 500 میکرون


این نوع کارت ویزیت بسیار مقاوم می باشد. همچنین کارت‌ ویزیت پی وی سی (کارت ویزیت PVC) دارای ماندگاری بالایی بوده و در برابر رطوبت مقاوم هستند.. برای ساخت این نوع کارت نیز از پلاستیک استفاده شده است که موجب خاصیت ضد آب بودن آن می گردد.  ضخامت کارت ویزیت پی وی سی 500 میکرون، تقریبا معادل با ضخامت کارت ویزیت لمینت است. از قابلیت های این نوع کارت نیز می توان به قابلیت ضد خط و خش بودن، قابلیت انعطاف‌پذیری کم آن( به سختی تا می شود)اشاره نمود.



چاپ کارت ویزیت پی وی سی 300 میکرون 


کارت ویزیت پی وی سی 300 میکرون نیز دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. کارت‌ ویزیت پی وی سی (کارت ویزیت PVC) دوام و ماندگاری بالایی دارند. کارت های ویزیت پ وی سی از جنس پلاستیک ساخته شده اند و آ در آن ها نفوذ نمی کند.  تنها تفاوت کارت ویزیت PVC با کارت ویزیت‌های لمینت در وجود قابلیت شستشوی آن ها می باشد. . ضخامت کارت ویزیت پی وی سی 300 میکرون از ضخامت کارت ویزیت لمینت کمتر می باشد. این کارت ها دارای انعطاف پذیری هستند و به سختی خم می شوند. همچنین کارت های ویزیت شیشه ای ضد خش بوده و نمی توان با خودکر روی آن ها چیزی نوشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.